Tuesday, May 4, 2010

Randomzzzzzzz...

6 comments:

  1. opos pas pros fterolaka apo kelaria... Ine kelaria sto dromo epano sta dexia su se mia apotomi strofi dexia...

    ReplyDelete
  2. xaxaxa kati blextike me ta comments..
    Gia to apo katw post rwth3a (Dachstein) alla to comment vre8ike edw!!
    Thanx padws!
    P.s. Dachstein i Deux Alpes? I kati allo?
    Gia kalokairi...

    ReplyDelete
  3. dachstein ine austria dipla apo to xorio Schladming ine poio underground fasi.. Dez alp ine poio polis kosmos an thes na kaneis snowboard moooooono pas dachstein an thes na kavladizeis meta to vouno galia dez alp...dachstein fantasu ine mono kalokairi anoixto kai xionizei poles fores iounio kai paizei trelo xioni... kali poiotita.. dez alp an pas prepei na pas iounio meta ine xalia kolaei to xionii gamata mesa iouliou.. apla dachstein to paketo ine na vreis spiti konta sta lift eno dez alp to xorio ine dipla sta lift.. ego tha pigena dachstein me amaxi pantos... poli poio kali fasi kai o kosmos poio sostos .... kai to parko kamia sxesi me dez alp poio kalo tsekare to blog auto...
    http://www.worldsnowboardguide.com/news/story/Dachsteinparksum.cfm Peace

    ReplyDelete
  4. Katatopistikotatos 8a elega...
    Me mia mikri erevna nomizw oti Dachstein einai best buy...ligo paketo na vreis diamoni omws..alla eida oti einai ths Qparks olh h fash..Aftoi zitane shapers gia xeimwna, opote elpizw na zitane kai gia summer season..Afto me to ama3i me provlimatise ligo, gt mallon fevgw monos, alla pistevw kapws 8a pigainei kana treno/aeroplano.thnx gia tis plirofories padws!
    Ta leme sta vouna...

    ReplyDelete
  5. Xairete!
    Milisa me Dachstein-ades kai paizei 3enwnas ktl typou camp, se pronomiakes times!!
    Ap'oti katalava, aftoi kanoun kalitero deal oso perissotera atoma kleisoun mazi..esy kalokairi exete kleisei gia pou8ena?
    Mipws mazeftoume perissoteroi gia Dachstein, gt paizei na vgainei polyyyyyyyyyy ftina!

    ReplyDelete